maandag 20 juli 2009

Yay voor de Groene Monsters

Zo, hier dan mijn eerste post in het Nederlands. Jammer genoeg wordt het niet een hele spannende want veel is er niet gebeurd vandaag. Ik werk deze week lekker thuis in verband met de Vierdaagse, Nijmegen is echt lastig te bereiken nu en op werk hebben toch de meeste mensen vrij.

Het meer slapen is gisteren niet heel goed gelukt, vannacht maar 7 uurtjes geslapen, nou ja, vandaag weer een nieuwe poging zullen we maar zeggen. Heb wel best wel gezond gegeten. Ontbijt was havermout met banaan. Moet toch nog steeds wennen aan die smaak hoor, of misschien vind ik het koud wel lekkerder. Lunch was dit:


Kidneybonen met tonijn, tomaat en mayonaise en crackers, lekker!! Verder niet veel spannends gedaan eigenlijk. Ben net naar spinning-les geweest en heb daarvoor mijn tweede Groene Monster gehad (gisteren de eerste). Ik moet zeggen dat ik er tot nog toe erg enthousiast over ben!

Wat er vandaag inzat:
- 100ml yoghurt
- 1 banaan
- 1 flinke handvol halfbevroren meloen
- 4 deelblokjes halfbevroren spinazie

Hij was echt heel lekker en gaf me een hele lading energie, de spinningles was voorbij voordat ik erg in had!

Daarna naar huis waar het tijd was voor het avondeten. Vandaag mocht ik 'zondigen' van mijn tarwevrije dieet en spinaziepasta eten. Ga zo nog eventjes in huis aan de slag en dan is het alweer bijna bedtijd. De tijd gaat zo snel voorbij als je pas zo laat eet! Dus ga nu op schieten, dan heb ik nog wat tijd om te lezen voordat ik in slaap val.

Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten